e-mærke certifikat Europæisk trustmark
Luk

Sådan handler du hos os:

For at foretage et køb hos os, skal du igennem 5 trin:

1. Find den, eller de varer du ønsker og læg dem i indkøbskurven.

2. Vælg forsendelsesmåde. Fortsæt til næste trin.

3. Indtast dine personlige oplysninger.

4. Tjek, at alle oplysninger på ordersiden er korrekte.

5. Godkend vores handelsbetingelser og persondatapolitik.

6. Godkend bestillingen og fortsæt til betaling.

OBS! Din bestilling er først bindende, når vi har bekræftet din ordre.
Du får tilsendt en bestillingsbekræftelse og senere en ordrebekræftelse.
Vi opbevarer ikke en kopi af din bestilling eller af ordrebekræftelsen.

Du kan også købe de viste varer i én af vores udstillinger.

 
  • Udkørende service 4

    Va.nr.: 050D

    Udkørende service 4

    Depositum

    Kr. 12.000,-

    Gå til køb
  • ??
    ???? ????

    ????
    ??

Reservation af udkørende service

Har du bestilt service via formularen på siden denne side, vil du blive ringet op, og omfanget af service vil blive anslået

Derefter bliver du bedt op at lave en reservation for at få udført servicen. 

 

Beløbet reserveres hos ePay og det skyldige beløb i henhold til specifikationerne trækkes, når servicebesøget er fuldført.

Varenr Service Reservation
50A Udkørende service 1 3.200,-
50B Udkørende service 2  5.000,-
50C Udkørende service 3  8.000,-
50D Udkørende service 4  12.000,-

 

Udkørende service vil blive afregnet efter følgende takster:

Gælder i hele Danmark, dog med tillæg for ikke brofaste øer og betalingsbroer (priser er inkl. moms).

 

Tilkald inkl. kørsel: Kr. 1500,-
Montørtid pr. påbegyndt halve time på stedet: Kr.   387,-
Ventetid, service: Kr. 282,-
Miljøtillæg: Kr. 58,-
Reservedele (beregnes efter forbrug)    
Tillæg for færge: Kr. 800,-
Tillæg for betalingsbro: Kr. 300,-
Reparation udført på værksted, pr. halve time: Kr.

387,-

 

Efter endt service vil regningen blive opgjort og det skyldige beløb trukket fra det indbetalte depositum.

Er der flere udgifter end forudset, vil det resterende beløb blive opkrævet. 

 

Udførsel af service

Service inden 14 dage.  

Serviceafdelingen har delt landet op i zoner, således af hele landet afdækkes i løbet af en 14 dages periode. Turene planlægges efter antallet af servicebesøg i det enkelte geografiske område.

Ferie, helligdage og sygdom kan i enkelte tilfælde betyde en længere reaktionstid.

 

Dato og tid for udførsel af service.

Ved bestilling af service vil du modtage en bekræftelse. Serviceafdelingen vil efterfølgende kontakte dig for at indgå af aftale om dato og tidspunkt. Der tages kontakt umiddelbart før der udføres service i dit område. Tidspunktet opgives som forventet, men ikke fastlagt, da der ikke skal meget til for at dagens program kan skride. Servicemontøren ved aldrig hvad der venter ham, og vil altid forsøge at løse hele opgaven når han er på stedet

Skulle møntøren blive forsinket, vil vi så vidt mulig holde dig orienteret. Du er også velkommen til at kontakte SPA Kompagniet på 7027 2723 for at få en opdatering. 

 

Ankomst af montør.

Servicemontøren medbringer et serviceskema. Venligst udfyld ankomsttidspunktet sammen med montøren. Efter udført service vil skemaet blive påført anvendte reservedele, og montøren vil gennemgå det udførte arbejde med dig. Venligst afslut med at påføre afgangstidspunkt og underskriv servicesedlen. Er du ikke selv tilstede eller har bedt en anden om at være det under udførslen af service, vil sedlen blive mailet efterfølgende.      

e-mærke

spakompagniet.dk er e-mærket!

Gratis afhentning
Eventuel levering
maaltegning ×

Klik på billedet for en større tegning. Åbner i et nyt vindue.

Landsdækkende
Showroom & lager